Snabbfakta om mig :>

TESTET SOM TESTAR 2009


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja.
hur många har du varit kär i? - 2 gånger på riktigt.
är du kär just nu? - Nej.

Tio frågor om dig själv
namn? -
Emma
när fyller du år? - 18 april.
några piercingar? - Ja, navlen nu, men har haft i näsan och läppen med.
vad har du på dig just nu? - linne tjock-tröja jeans och underkläder.
vilken årstid är bäst? - Sommar utan tvekan.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En puss och något sött ord från den man tycker om.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Mitt hår!
vad är du bra på? - Mycket. :)
vem älskar du mest på denna jorden - Finns många. Men om jag måste välja en så blir det mamma:)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på faktiskt, dubbelsäng spelar det ingen roll så länge inte personen ska kramas och hålla på när jag inte känner för det ;)

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -
Patricia. :)
vem är den roligaste av dina vänner? - Beror helt på vid vilket tillfälle.
vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga! :)
vem är mest partyprisse? - Gabbis helt klart :)
vem är den du helst har filmkväll med? - Patricia.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Gabbis :)

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? -
Mamma.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
vem är farligast i din familj? - Ingen.
vem ser roligast ut i din familj? - Morsans snubbe.
vem är coolast? - Jag ;)
har ni något husdjur? - Mammas kille har en hund.
vem har du mest gemensamt med? - Pappa I think.
vem står för underhållningen? -  Jag! :)
vem sover du oftast med? - Själv.
roligaste kvällen med familjemedlem? - Beror på vad man gör. :)

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Degat och träffade sötnosen angie.
har du varit glad idag? - Ja :)
har du varit ledsen idag? - Nä.
har du gjort något bra idag? - Nä :p
vad ska du göra nu? - Snart sova.
har du gjort något dåligt idag? - Nej :p
vad har du ätit idag? - Middag?
har du duschat idag? - Japp.
är du trött nu? - Ja..
vad händer imon? - Köra och sen umgås med min kära vän marre. :)
Går du i skolan? - Jullov, men annars ja! :)
Har du varit i skolan idag? - Jullov :)


ANNAT

Hur mår du just nu? - På topp!
Har du piercat dig? - Ja!



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Pappa.
Vem ringde du senast? - angie :)
Vem sms:a till dig senast? - Pappa
Vem sms:a du till senast? - Pappa.

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej :)
Vad är klockan nu just nu? - 02:57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen och youtube.

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
För någon timma sen. :)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  I torsdags :)



ÖVRIGT
Gillar du punk?
  - Funkar.
Har du sminkat dig idag? - Nope.
Isåfall, vad för smink? - ...
Vad har du på dig för trosor just nu? - Röda hotpants. :)
Hur ser de ut? - Röda.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Ingen alls faktiskt.
Hur ser den ut? - ...


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? -
Nope.
I så fall, vilken låt för tillfället? - ?
Vad gillar du för musik? - Olika. :)

KÄRLEK
Är du kär just nu?-
Nej :)
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Beror på. ibland puss men oftast kyss.
Är du romantisk? - Ibland, vissa saker ska vara romantiska annars är jag inte så romantisk av mig.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, skulle aldrig göra något så elakt.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - ''på riktigt'' joel
Hur länge höll det? - typ 2månader?
Hur länge var ditt kortaste? - två månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Beror väl på, men alltid mysigare att ha någon, men då ska det ju kännas rätt också. :)


FÖRHÅLLANDE
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Har jag säkert.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det tror jag.
Vem sov du senast bredvid ? - Patricia, men om det ska vara förhållande så är det väl mitt ex.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Har ingen här med att göra.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -  Nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Har inga syskon.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Båda. :)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Så länge jag slipper spy så är det väl lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0