Shopping är kuuul!

Vad jag gillar att shoppa! Idag så var jag och mamma och kollade på en skjorta till mig som jag ska ha när hon fyller. :) Jag har alltså handlat något nytt varje dag nu i en flera dagar. Vilket är ganska kul :) Ska nog satsa på att köpa något tre gånger i veckan :) Då känns det som man alltid har något nytt, behöver inte vara något stort men ett linne lite underkläder.
Jag ska iaf bara ta det lugnt resten av dagen. Vill ner och käka på stan men hoppar över det, är så himla mycket att göra nu inför helgen. Men det ska bli kul! :)

Vad ska jag göra ikväll då? Jo jag ska bara titta på film och ligga i mina mjukis kläder. :)
Ha det så bra alla! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0