20 och 17års firanden!

Heej! Jag är verkligen sämst på det här med att blogga! hehe. I helgen hade jag födelsedags firanden! Först ut var Patricia som fyllde 20 i förra veckan så henne firade vi med hela hennes släkt med god tårta, hennes mamma tvingade mig äta jätte mycket av, känner hela hennes familj jätte bra eftersom vi kännt varandra i 10år! Whoho! :)

Sen drog jag hem och skulle sova, hade bara fått 4-5 timmars sömn innan. :)
Sen på söndagen var jag och Lisa och modella upp i stockholm. Eller det va sminkningen vi var ute efter. Lisa fyllde 17 igår. :) Så mysigt hade vi iaf. :) Dock väntan i 2timmar. :) Men så blev vi fottade. :) Hade iaf skit kul! Och Lisa köpte två helt underbara bilder på henne. :) I love my girls! Dom är ju bäääst! :)

Nej nu tror jag duschen är ledig så ska hoppa in där! Sen ringa Angie och be henne följa med mig till affären. ;) Ha det bäst! Eller man kanske ska gå dit först och lägga sig i ett bad när man kommer hem? :) SUPER DET!

Love!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0